četrtek, 14. november 2019

Drevo ima srce

Na travniku je raslo drevo … Zelo je ljubilo fantiča.



Fantič je prihajal vsak dan in pobiral pisane liste. Napravil si je krono in hodil okrog kakor gozdni kralj. Večkrat je splezal v krošnjo in se gugal na vejah in jedel sadeže. Z drevesom sta se igrala skrivalnice. Ko se je fantič utrudil, je zaspal v njegovi senci.

Tudi fantič je imel drevo rad, zelo rad. In drevo je bilo srečno.

Leta so minevala. Fant je odrasel v moža. Drevo je vedno bolj samevalo. Nekega dne pa je fant spet prišel in drevo se ga je razveselilo: »Pridi, fant, pridi in splezaj v krošnjo, zibaj se na vejah in ugrizni v sadeže, igraj se v moji senci in bodi srečen!«
»Prevelik sem, da bi plezal in se igral,« je odvrnil fant.
»Hočem si marsikaj kupiti in se zabavati. Potrebujem denarja. Mi lahko daš nekaj denarja?«
»Žal mi je,« je odgovorilo drevo, »denarja pa nimam. Imam samo liste in sadeže. Natrgaj si sadežev, fant, in prodaj jih v mestu. Tako boš prišel do denarja in boš srečen.«
Fant je res splezal na drevo, nabral sadežev in jih odnesel.
Drevo je bilo srečno.

 Fanta dolgo ni bilo nazaj … in drevo je bilo žalostno. Nekega dne pa se je vrnil in drevo je završalo od veselja: »Pridi, fant, splezaj po deblu v krošnjo in zazibaj se v mojih vejah in bodi srečen!«
»Preveč imam dela, da bi plezal po drevju,« je odgovoril fant. »Potrebujem hišo, da me bo grela,« je nadaljeval. »Želim si ženo in otroke, zato potrebujem hišo. Mi lahko daš hišo?«
»Hiše pa nimam,« je odgovorilo drevo. »Gozd je moja hiša, toda če želiš, si lahko nažagaš mojih vej in si zgradiš hišo. Tako boš srečen.«
In res si je fant nažagal vej in jih odnesel, da si bo zgradil hišo.
In drevo je bilo srečno.


Fanta dolgo ni bilo nazaj. Ko je spet prišel, je bilo drevo tako srečno, da je komaj lahko spregovorilo.
»Pridi, fant,« je zašepetalo, »pridi in se igraj.«
»Prestar sem in preveč žalosten, da bi se igral,« je rekel fant. »Želim si ladjo, ki me bo odpeljala daleč stran. Mi lahko daš ladjo?«
»Posekaj moje deblo in napravi si čoln,« je reklo drevo. »Potem boš lahko odplul … in boš srečen.«
Res je fant posekal deblo, si napravil čoln in odplul daleč stran.
In drevo je bilo srečno … vendar ne popolnoma.




Mnogo časa je preteklo, preden se je fant spet vrnil.
»Žal mi je, fant,« je reklo drevo, »ničesar več nimam, kar bi ti lahko dalo. Nič več ne rodim sadežev.«
»Preslabe zobe imam za sadje,« je rekel fant.
»Nič več nimam vej,« je reklo drevo. »Ne moreš se več zibati na njih.«
»Prestar sem, da bi se gugal po vejah,« je rekel fant.
»Tudi mojega debla ni več,« je reklo drevo. »Ne moreš več plezati po njem.«
»Preveč sem utrujen, da bi plezal,« je odgovoril fant.
»Žal mi je,« je vzdihnilo drevo. »Tako rado bi ti kaj dalo, pa nimam ničesar več. Zdaj sem samo še star štor. Res mi je žal …«
»Sedaj ne potrebujem ničesar več,« je rekel fant, »samo miren kot, kamor bi sedel in se odpočil. Zelo sem utrujen.«
»Glej,« je reklo drevo in se vzravnalo kolikor se je moglo, »glej, star štor je ravno pravšen, da sedeš nanj in se odpočiješ. Pridi, fant, in sedi. Sedi in se odpočij.«




In fant je sedel. In drevo je bilo srečno.



Shel Silverstein: Drevo ima srce
Vaši pravljičarji!

5 komentarjev:

  1. Pozdravljeni, jaz sem Theresa Williams Potem ko sem bil dolga leta v zvezi z Andersonom, je razšel z mano, naredil sem vse, da sem ga vrnil, vendar je bilo vse zaman, toliko sem si ga želel zaradi ljubezni do njega, Prosil sem ga z vsem, dajal sem obljube, vendar je zavrnil. Prijatelju sem razložil svojo težavo in predlagala mi je, naj se raje obrnem na uroka, ki bi mi lahko pomagal pri črkovanju, da ga vrnem, vendar sem tip, ki nikoli ni verjel v urok, nisem imel druge izbire, kot da ga poskusim, pošiljal je črkovalca črkovanja in rekel mi je, da ni problema, da bo pred tremi dnevi vse v redu, da se bo moj bivši vrnil k meni pred tremi dnevi, vrgel urok in presenetljivo drugi dan je bilo okoli 16. ure. Bivši me je poklical, bil sem tako presenečen, odgovoril sem na klic in rekel je le, da mu je tako žal za vse, kar se je zgodilo, da je hotel, da se vrnem k njemu, da me ima tako rad. Bil sem tako vesel in šel do njega, tako smo spet začeli srečno živeti skupaj. Od takrat sem obljubil, da bi kdorkoli, za katerega vem, da ima težave v zvezi, obljubil, da bi ji pomagal tako, da bi jo napotil k edinemu resničnemu in močnemu sporočilu za črkovanje, ki mi je pomagal pri moji težavi. Njegov e-poštni naslov: {drogunduspellcaster@gmail.com} mu lahko pišete po e-pošti, če potrebujete njegovo pomoč v vaši zvezi ali kakšnem drugem primeru.
    1) Ljubezenski uroki
    2) Izgubljeni ljubezenski uroki
    3) Ustavi čarovništvo
    4) Poročni uroki
    5) Nosečnost urok
    6) Prelomni uroki
    7) Urok smrti
    8.) Radi bi vas napredovali v svoji pisarni
    9) želite zadovoljiti svojega ljubimca
    10) Loterija
    Če imate težave za trajno rešitev, se obrnite na tega velikega moškega
    prek {drogunduspellcaster@gmail.com}

    OdgovoriIzbriši
  2. Moj ljubimec je prekinil z mano, vem, da je bila moja krivda, zaradi katere je prekinil z mano, me je ujel, da sem klepetala z njim, neki fant, za katerega rečem, da me je prijatelj vlekel in imel seks z mano, potem nas je ujel moj ljubimec, nato prekinil je z mano, zelo ga ljubim, dneve, tedne in mesece sem bil zadovoljen, da me ni sprejel nazaj, na spletu sem bral, kako naj vrnem svojega ljubimca, potem sem naletel na članek o tem, kako se je ženska vrnila njen mož, ki se je ločil, je rekla, da ji je dr. Lomi pomagala pri molitvi in da se je njen mož vrnil k njej. Potem sem stopil v stik z dr. Lomi in razložil, kaj se je zgodilo. žal mi je bilo, da me ima še vedno rad, danes pa smo spet skupaj in obljubljam, da ne bom nikoli več klepetala z njim, danes pa sva oba vesela, če potrebuješ tudi dr. Lomi pomoč pri stiku z njim na številko Line of WhatsApp; +2349034287285 mu lahko tudi pošljete e-pošto; lomiultimatetemple@gmail.com za pomoč

    OdgovoriIzbriši
  3. Moje ime je Juliet in sem iz Kanade, želim povedati svetu, kako mi je pomagal veliki dr. Okpa, ki mi je v 24 urah vrnil mojega ljubimca, tako sem bila presenečena, ko sem videla, da se je to zgodilo, ker nikoli nisem pričakovala imam svojega ljubimca spet nazaj, potem ko me je zapustil. Zato se želim zahvaliti dr. Okpi za to, kar je storil zame, in ga priporočam vsem, ki potrebujejo zakonsko pomoč ali pomoč v zvezi: +27653527813 ali e-pošto na okpatempleofsolution@gmail.com

    Juliet

    OdgovoriIzbriši
  4. Deliti to čudežno pričevanje s svetom je privilegij. Moj mož se je ločil od mene pred petnajstimi meseci in bilo me je polno obžalovanja, ker nisem vedela, kaj naj storim, da bi popravila težave z možem. Na internetu sem iskala pomoč o tem, kako bi lahko dobila pomoč v svojem zakonu, in odkrila sem odlične pričevalce o DR WALU, ki je napredoval s svojimi uroki. Stopila sem v stik z njim in glej, DR WALE mi je povedal, da mi bo pripravil urok, ki bo vrnil mojega moža. Bil sem skeptičen, a nisem imel druge možnosti, kot da delam z njim. Po delu z dr. WALE me je nekaj dni kasneje poklical mož, da se vrača domov in od tistega dne do tega trenutka živiva mirno. Zdaj se je vrnil s toliko ljubezni in skrbi. danes vam z veseljem sporočam, da ima ta čarovnik moč vrniti zaljubljence in najbolj presenetljivo je, da je najina ljubezen zdaj zelo močna, vsak dan je sreča in radost. in Nič ni tako kot biti z moškim, ki ga ljubiš. DR WALE-a bom toplo priporočil vsem, ki potrebujejo kakršno koli pomoč. Če imate kakršne koli težave, se obrnite na DR WALE, dajem vam 100% garancijo, da vam bo pomagal!!. Njegov WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 ali e-pošta: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  5. DOBER DAN, Vau, danes sem tako vesela, da lahko delim svojo življenjsko izkušnjo, ime mi je Natashar Brown iz Združenega kraljestva, tako sem vesela in hvaležna dr. Ayu za njegovo odlično delo v mojem življenju, v preteklosti sem bila bolna 5 let in hodim v bolnišnico na preglede, hkrati pa nobenih izboljšav in zaradi tega se ne počutim udobno, prav tako pa me skrbi za moje življenje. Nekega dne, ko brskam po internetu, naletim sporočilo, ki govori o dr. Ayu, kako je ljudem pomagal rešiti nekatere zdravstvene težave in druge stvari, ki so pritegnile mojo pozornost in zbral sem njegove kontakte in stopil v stik z njim ter mu razložil vse svoje težave in rekel mi je, naj ne skrbim za to Spet se bom počutil bolje in bom zdrav, rekel mi je, kaj naj naredim. Vse to naredim po nekaj dneh kasneje sem začel videti dobre rezultate njegovega velikega dela v mojem življenju in danes sem v redu in srečen, ker sem prost sem zaradi bolezni. če se soočate s kakršno koli težavo v življenju, se lahko za pomoč obrnete na dr. Ayo, tukaj je številka WhatsApp ali viber +2347055691377 ali e-pošta: drayospell@gmail.com

    OdgovoriIzbriši

Veseli bomo vašega komentarja!