petek, 26. april 2019

Življenje mora biti tudi malo ROZA

"A kdo da sem? 46 let, 165 cm, 67 kg, oči rjave, lasje neumiti. Rodil sem se na dan, ki je bil takrat, ko se je to zgodilo, državni praznik, imenovan Dan mladosti oziroma rojstni dan maršala Tita. Bilo je ravno deset let po koncu grozljive Druge svetovne vojne, ko je življenje počasi začenjalo teči spet vsaj kolikor toliko normalno. In ko se je na drugi strani Atlantika rodil rock'n'roll. Luč pomladnega dneva (ali pa so bile to luči porodnišnice?) sem zagledal v Ljubljani, a že s sedmimi meseci sem se z mamo in staro mamo preselil v Muenchen, kjer je mama dobila službo. Nakar sem se nekaj let neverjetno veliko vozil med Muenchnom in Podhosto, vasjo pod Kočevskim Rogom, kjer sta živela stric Jože in teta Tina. Potem sem bil zagrizen tabornik. Potem sem v sedmem razredu skušal napisati sonetni venec. Potem je sledilo vse ostalo."

Vse to in še mnogo več je Andrej Rozman Roza, ki bo 10. maja naš gost. Mi smo se na njegov obisk pripravili tako, da smo prebirali njegovo najnovejšo knjigo pesmi Rimuzine in črkolazen in črke za njegovo dobrodošlico izdelali kar sami! Še v barve jih oblečemo in napis, ki se razteza v naslovi te objave, bo tu!








Vaši pravljičarji!

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Veseli bomo vašega komentarja!