petek, 14. oktober 2011

Beremo z mačkom Murijem


Člani pravljičnega krožka smo se v letošnjem šolskem letu vključili v projekt Beremo z Mačkom Murijem. Namen projekta je razvijanje veselja do branja. Pri delu se bomo povezali z eno od sodelujočih šol, si dopisovali ter počeli še marsikaj zanimivega.
 Pozdravljen, dragi prijatelj!

Najbrž se mi ni treba posebej predstavljati, saj sem najbolj slaven maček od blizu in daleč. Stanujem v Mačjem mestu, kjer imam veliko mačjih prijateljev. Še več prijateljev pa imam med mladimi bralci, ki že dolgo prebirajo moje zgodbe, mi veselo pišejo in me tako razveseljujejo.

V letošnjem šolskem letu vam bo pri pravljičnem krožku zelo lepo, saj bom z vami tudi jaz, vaš maček Muri. Skupaj bomo sodelovali pri projektu z naslovom Beremo z Mačkom Murijem.
Vsakih 14 dni bom odšel domov z nekom izmed vas. Štirinajst dni bom preživel s tabo in tvojo družino, se s tabo igral, hodil na obiske in izlete, predvsem pa bom s tabo bral pravljice. Veš, najraje na svetu  berem pravljice! Ko bova prebrala dve pravljici, bova skupaj izdelala moj dnevnik, knjigo, plakat ali ustvarjala kaj drugega po tvojem izboru. Zapisala bova, kaj vse sem doživel pri tebi doma, zapisala pa bova tudi, kateri dve pravljici sva prebrala, ju predstavila, ilustrirala, se fotografirala in počela še mnooogo zabavnih in zanimivih stvari. Koooomaj čakam, da pridem k tebi in spoznam tvojo družino!
A greva?
Pozdrav in veliko veselja ob knjigah in branju.

Tvoj maček Muri
 Koomaj čakamo, da pride maček Muri tudi v naše domove.
Vaši pravljičarji!

1 komentar:

  1. Krasna ideja! In zelo cart Muri! Veliko bralnih užitkov ob njem in z njim!

    OdgovoriIzbriši

Veseli bomo vašega komentarja!