ponedeljek, 15. oktober 2012

Beremo s sovico Oko



Najbrž se mi ni treba posebej predstavljati, saj me prav gotovo poznaš. Sem naaaaajbolj slavna slovenska sovica! Seveda, sovica Oka slovenske pisateljice Svetlane Makarovič.

V letošnjem šolskem letu vam bo pri pravljičnem krožku zelo lepo, saj bom z vami tudi jaz, vaša sovica Oka. Skupaj bomo sodelovali pri projektu z naslovom Beremo s sovico Oko.
Vsakih 14 dni bom odšla domov z nekom izmed vas.  Štirinajst dni bom preživela s tabo in tvojo družino, se s tabo igrala, hodilana obiske in izlete, predvsem pa bom s tabo brala pravljice. Veš, najraje na svetu  berem pravljice! S sabo prinašam tudi svoj dnevnik, kjer bova skupaj zapisala, kaj vse sem doživela pri tebi doma, zapisala pa bova tudi, kateri dve pravljici sva prebrala, ju predstavila, ilustrirala, se fotografirala in počela še mnooogo zabavnih in zanimivih stvari. Koooomaj čakam, da pridem k tebi in spoznam tvojo družino!
A greva?



Veliko užitkov ob branju ti želi

tvoja sovica Oka

1 komentar:

  1. Sovica Oka,tudi tebi!!!!
    Čarobne dogodivščine in najbolj pravljične pravljice!

    OdgovoriIzbriši

Veseli bomo vašega komentarja!